Нашият опит

Повишаване на осведомеността за свежите зеленчуци и плодове в Kaufland

СИТУАЦИЯ Kaufland е най-голямата верига за търговия на дребно в България и предлага голям асортимент от плодове и зеленчуци. Компанията работи постоянно за привличане на интереса на клиентите към свежите плодове и зеленчуци, предлагани в...

VISA Day конференция “Дигитално бъдеще”

СИТУАЦИЯ В периода 2005-2015 г. плащанията с Visa карти в Европа се увеличиха значително от 1 на всеки 12 евро до 1 на всеки 6 евро. Според проучване на Visa, потребителите, използващи много на брой канали за пазаруване (omni-channel), х...

Издигане на имиджа на VISA като лидер в дигиталните разплащания в условията на пандемията от Covid-19

СИТУАЦИЯ През 2016 г. Visa Inc (САЩ) обяви придобиването на Visa Europe, за да създаде водеща глобална платежна система. Оттогава структурата на пазарите на Visa беше променяна няколко пъти, за да се намери най-добрата конфигурация, имаш...

10-годишна кампания за популяризиране на Шел Еко–Маратон

СИТУАЦИЯ Шел Еко-Маратон е международно състезание за енергийна ефективност в транспорта, в което участват студенти и ученици на възраст 16-25 години от цял свят (Европа, Азия, Америка). Първата надпревара в Европа се провежда през 1985 ...

Представяне на Lockheed Martin и изтребителя Ф-16 Блок 70 в България

СИТУАЦИЯ Процедурата за избор на нови изтребители за българската армия продължи повече от 10 години. През 2017 г. служебно правителство, назначено от президента Румен Радев, обяви за победител в търга шведската компания Gripen. Няколко м...

Изграждане на положителен имидж на концесионера на летище София

СИТУАЦИЯ На 17 юли 2019 г. българската държава обяви за победители в търга за 35-годишната концесия на на летище София консорциума SOF Connect (с участието на френския инвестиционен фонд Meridiam – 99%, и австрийска строителна комп...