Нашият опит

Издигане на имиджа на VISA като лидер в дигиталните разплащания в условията на пандемията от Covid-19

СИТУАЦИЯ През 2016 г. Visa Inc (САЩ) обяви придобиването на Visa Europe, за да създаде водеща глобална платежна система. Оттогава структурата на пазарите на Visa беше променяна няколко пъти, за да се намери най-добрата конфигурация, имаш...

10-годишна кампания за популяризиране на Шел Еко–Маратон

СИТУАЦИЯ Шел Еко-Маратон е международно състезание за енергийна ефективност в транспорта, в което участват студенти и ученици на възраст 16-25 години от цял свят (Европа, Азия, Америка). Първата надпревара в Европа се провежда през 1985 ...

Представяне на Lockheed Martin и изтребителя Ф-16 Блок 70 в България

СИТУАЦИЯ Процедурата за избор на нови изтребители за българската армия продължи повече от 10 години. През 2017 г. служебно правителство, назначено от президента Румен Радев, обяви за победител в търга шведската компания Gripen. Няколко м...

Изграждане на положителен имидж на концесионера на летище София

СИТУАЦИЯ На 17 юли 2019 г. българската държава обяви за победители в търга за 35-годишната концесия на на летище София консорциума SOF Connect (с участието на френския инвестиционен фонд Meridiam – 99%, и австрийска строителна комп...

Комуникация на ТЕЦ „КонтурГлобал Марица Изток 3“ през първите месеци на пандемията от Covid-19

СИТУАЦИЯ ТЕЦ „КонтурГлобал Марица Изток 3“ (КГМИ3) е една от ключовите енергийни мощности в България.  Ежегодно централата произвежда над 10% от електроенергията предназначена за вътрешния пазар и играе важна роля за стабилността на елек...

Изграждане на екипен дух сред служителите на Аурубис България

 СИТУАЦИЯ Aurubis е световен производител на мед. В България, компанията е едно от най-големите индустриални предприятия в икономиката на страната и отговорен работодател в региона на Средногорието, особено в общините Пирдоп, Златица, Ан...