Клиент

VISA DAY КОНФЕРЕНЦИЯ “ДИГИТАЛНО БЪДЕЩЕ”

СИТУАЦИЯ

  • В периода 2005-2015 г. плащанията с Visa карти в Европа се увеличиха значително от 1 на всеки 12 евро до 1 на всеки 6 евро. Според проучване на Visa, потребителите, използващи много на брой канали за пазаруване (omni-channel), харчат около 15-30% повече от тези, ползващи само един канал. Ето защо omni-channel търговията предоставя възможности за увеличаване на продажбите, както на търговците, така и на През следващите две десетилетия, потребителите над 55 години ще допринесат за повече от половината от увеличено харчене в развитите пазари и до 2020 г. ще има 28 милиарда свързани с Интернет устройства.

ЦЕЛИ

  • Популяризиране на иновативните предложения на Visa Europe за физически и онлайн плащания сред търговците в страната.
  • Заздравяване на отношенията между екипа на Visa Europe и най-значимите търговци на дребно в България за развитие на бизнеса
  • Да се предостави възможност на банките членове на Visa Europe да заздравят отношенията си с техните клиенти

СТРАТЕГИЯ

  • Популяризиране сред търговците на иновативните продукти и услуги на Visa, както и ползите от картовите плащания
  • Създаване на възможности за банките членове на Visa да общуват с техните клиенти – търговци и картодържатели и да им предложат директно създадени за тях решения

ТАКТИКИ

  • Организиране на полудневно събитие, насочено към търговци и бизнес картодържатели, с името „Дигитално бъдеще“
  • Поканване на събитието на български търговци, бизнес картодържатели и банки членове на Visa
  • Представяне на чуждестранни говорители на  Visa & и на партньорите на Visa в България
  • Привличане на популярен български журналист като модератор
  • Анкета сред присъстващите за получаване на обратна връзка за техните нагласи за приемане на картови плащания
  • Нетуъркинг зона с високотехнологични уреди
  • Брандиран щанд за банките членове на Visa
  • Изпращане на прессъобщение до най-влиятелните национални и специализирани медии

РЕЗУЛТАТИ

  • 100+ търговци и бизнес картодържатели посетиха събитието, сред тях представители на Billa, Dunkin Donuts, Adidas, OMV, Fashion Days, Shell, Ciela, AgroBio
  • Анкета сред присъстващите на събитието показа високо ниво на удовлетворение от предложеното съдържание и нетуъркинг възможности
  • Visa получи ценна обратна връзка за готовността на търговците да приемат картови плащания
  • 16 публикации на прессъобщението и 100% отразяване на ключовите послания на Visa.