В периода 2005-2015 г. плащанията с Visa карти в Европа се увеличиха значително от 1 на всеки 12 евро до 1 на всеки 6 евро. Според проучване на Visa, потребителите, използващи много на брой канали за пазаруване (omni-channel), харчат около 15-30% повече от тези, ползващи само един канал. Ето защо omni-channel търговията предоставя възможности за увеличаване на продажбите, както на търговците, така и на През следващите две десетилетия, потребителите над 55 години ще допринесат за повече от половината от увеличено харчене в развитите пазари и до 2020 г. ще има 28 милиарда свързани с Интернет устройства.
ЦЕЛИ
Популяризиране на иновативните предложения на Visa Europe за физически и онлайн плащания сред търговците в страната.
Заздравяване на отношенията между екипа на Visa Europe и най-значимите търговци на дребно в България за развитие на бизнеса
Да се предостави възможност на банките членове на Visa Europe да заздравят отношенията си с техните клиенти
СТРАТЕГИЯ
Популяризиране сред търговците на иновативните продукти и услуги на Visa, както и ползите от картовите плащания
Създаване на възможности за банките членове на Visa да общуват с техните клиенти – търговци и картодържатели и да им предложат директно създадени за тях решения
ТАКТИКИ
Организиране на полудневно събитие, насочено към търговци и бизнес картодържатели, с името „Дигитално бъдеще“
Поканване на събитието на български търговци, бизнес картодържатели и банки членове на Visa
Представяне на чуждестранни говорители на Visa & и на партньорите на Visa в България
Привличане на популярен български журналист като модератор
Анкета сред присъстващите за получаване на обратна връзка за техните нагласи за приемане на картови плащания
Нетуъркинг зона с високотехнологични уреди
Брандиран щанд за банките членове на Visa
Изпращане на прессъобщение до най-влиятелните национални и специализирани медии
РЕЗУЛТАТИ
100+ търговци и бизнес картодържатели посетиха събитието, сред тях представители на Billa, Dunkin Donuts, Adidas, OMV, Fashion Days, Shell, Ciela, AgroBio
Анкета сред присъстващите на събитието показа високо ниво на удовлетворение от предложеното съдържание и нетуъркинг възможности
Visa получи ценна обратна връзка за готовността на търговците да приемат картови плащания
16 публикации на прессъобщението и 100% отразяване на ключовите послания на Visa.