Клиент

Услуги

Организиране на събития

2018 FIFA WORLD CUP™ TROPHY TOUR BY COCA-COLA

През 2018 г. във връзка със Световното първенство по футбол беше организиран четвъртия FIFA World Cup™ Trophy Tour by Coca-Cola. България беше включена в обиколката за първи път и родните фенове получиха възможност да видят на живо световната купа.

 

Задачата на AMI Communications беше да осъществи PR кампания по повод идването на купата и да привлече вниманието не само на феновете, но и на всички хора, които имат отношение към важни и значими обществени събития. Агенцията отговаряше също така за комуникацията с институции, стейкхолдъри и медии и за привличането им като гости на събитието за посрещане на купата на летище София.

Активности:

Целите на кампанията бяха да популяризира предстоящото събитие сред широката общественост, да предизвика вълнение и да създаде положителен опит и асоциации, свързани с марката Coca-Cola. За да ги постигнем, организирахме следните активности:

Подгряваща комуникация (1 декември 2017 – 13 февруари 2018)

  • Комуникация към публични институции и организиране на срещи с институционални стейкхолдъри
  • Организиране на флашмобове. Представители на медиите и случайни минувачи имаха възможността да станат участници във флашмобове, които се проведоха на централни локации в София. Участие в тях взеха млади таланти от футболен клуб „Левски“. Събитията се случваха паралелно на територията на две ключови метростанции в София („Сердика“ и СУ „Климент Охридски“) във времето, в което има най-много пътници – сутрин, на обяд и в края на работния ден. Те бяха ефективен начин да се комуникира предстоящото посещение на трофея на FIFA в София и послужиха като покана към софиянци да посетят събитието.
  • 2 съобщения за анонсиране на Trophy tura

Посрещане на купата – 14 февруари 2018 г.

  • Официална церемония по посрещането на оригиналния трофей на FIFA в България
  • Комуникация с представители на Председателството на ЕС, правителството, парламента, Столична община, известни спортисти и журналисти и логистична подкрепа за посрещането на купата на летище София
  • Събитие за фенове в Sofia Event Center – организиране на медиа корнер, управление на комуникацията с журналисти и логистична подкрепа.
  • Прессъобщение, разпространено до националните медии, и подкрепа на място за интервюта

Резултати:

(декември 2017 г. – февруари 2018 г.)

  • Флашмобовете изненадаха над 2 000 души
  • Представители на Председателството на ЕС, правителството, парламента и местната власт, изявени спортисти и над 15 журналисти посрещнаха Купата на летище София
  • Над 5 000 души, както и представители на 20 медии видяха Трофея на живо в Sofia Event Center
  • Кампанията беше отразена в 122 публикации – 11 телевизионни репортажа
    (12 мин. в най-гледаното ефирно време), 3 печатни публикации и 108 онлайн статии
  • Съдействахме за организирането на 3 интервюта с мениджъри на Coca-Cola
  • Достигната аудитория чрез медиите 5.1 млн. души, AVE – над 420 000 лв.