СИТУАЦИЯ
Eдна от водещите животозастрахователни компании в България Булстрад Живот Виена Иншурънс Груп отбелязваше 20 години присъствие на българския пазар. Компанията искаше да празнува годишнината със запомнящо се събитие, в което да подчертае и своята мисия и роля в обществото.
ЦЕЛИ
- Създаване на тематично събитие, което да наблегне на корпоративните ценности, мисията и визията на дружеството, но и на иновативния подход на Булстрад Живот Виена Иншурънс Груп като компания, ориентирана към бъдещето.
- Ангажиране на заинтересованите страни – акционерите на дружеството, служителите, клиентите, партньори, лидери от индустрията, медии, неправителствения сектор и институциите.
- Да се покаже „човешкото лице“ на компанията и да се наблегне на нейния принос за обществото
СТРАТЕГИЯ
- Прилагане на принципно нов подход при отбелязване на годишнина – вместо обобщаване на направеното през последните 20 години, отпразнуване на бъдещето – това, което предстои през следващите 20 години
- Популяризиране на корпоративната социална политика с избор на кауза, която да бъде подкрепена от компанията
- Представяне на историята на Булстрад Живот Виена Иншурънс Груп през призмата на „човешкото и позитивно бъдеще“
- Определяне на обща насока на събитието във въведението и официалните речи със следните две основни послания:
– Стъпвайки на основите, които Булстрад Живот е изградила успешно през последните 20 години, ние искаме да продължим напред към бъдещето, което можем да създадем заедно.
– Това бъдеще е наша отговорност и е изградено върху нашите основни ценности и чувство на съпричастност. То е в ръцете ни и само от нас зависи да го направим такова, каквото искаме – човешко, позитивно, екологично и желано.
- Насърчаване на гостите да участват активно в събитието
ТАКТИКИ
Събитие:
- Място: Sofia Event Center – най-високо технологичната към момента зала в София
- 270 градусова проекция по стените на залата със сменящи се визии в координация със сценария
- Светещи в неонова светлина барове, мебели и кетъринг оборудване
- Тематичен кетъринг, в съответствие с футуристичната концепция на събитието, здравословния начин на живот и разбирането за запазване на хармония със заобикалящия свят
- Атрактивна програма с лазерно шоу, изпълнения на световноизвестни класически произведения с електронни бийтове, балет и демонстрация на популярен майстор сладкар на приготвяне на сладолед, с помощта на течен азот
КСО инициативи:
- като специален подарък за обществото, ЗАД „Булстрад Живот Виена Иншурънс Груп” се ангажира да подкрепи КСО инициатива – на присъстващите беше дадена възможност да изберат коя инициатива да бъде подкрепена сред три предложения
- представена беше и световната инициатива, в която служители на компанията са взели участие – Movember (за популяризиране на профилактиката и борбата с рак на простатата)
Включване на гостите в инициативите и програмата:
- Покана да дойдат на събитието с аксесоар, който биха носили и след 20 години
- Призоваване да напишат пожелание към ЗАД „Булстрад Живот Виена Иншурънс Груп” в специална „Книга на бъдещето“
- Участие на гостите в избора на КСО инициатива, която ЗАД „Булстрад Живот Виена Иншурънс Груп” да подкрепи
- Включване на присъстващите като помощници на майстор-готвача в приготвянето на сладолед.
РЕЗУЛТАТИ
- Присъстваха близо 500 от общо 520 поканени.
- Сред гостите бяха австрийският посланик, главният изпълнителен директор на Виена Иншурънс Груп – основния международен акционер на компанията и топ мениджъри от компании във финансовия и застрахователния сектор в България
- Положителна обратна връзка и пожелания в „Книгата на бъдещето“
- Гостите станаха активни участници в събитието.