СЕМЕЙНИЯТ ПРАЗНИК НА АУРУБИС – СПЛОТЯВАНЕ НА ЕКИПА ЧРЕЗ ТРАДИЦИИ, КУЛТУРА И ЗАБАВЛЕНИЯ

СИТУАЦИЯ

Аурубис, водещ глобален производител на мед и едно от най-големите индустриални предприятия в България, се стреми да създава приобщаваща и сплотяваща работна среда. В съответствие с тази политика компанията организира Семеен празник – инициатива, която събра служителите и техните семейства на мащабен летен фестивал. Съчетавайки разнообразни забавления, посветени на местната култура, история и природа, събитието въвлече присъстващите в общи дейности, разшири мрежата им от колегиални контакти и допринесе за сплотяването на екипа.

ЦЕЛИ

  • Насърчаване на екипния дух и ефективното сътрудничество между колегите.
  • Създаване на уникално и запомнящо се събитие, във фокуса на което са самите слижители.
  • Стимулиране на активно участие в различните развлекателни активности.
  • Популяризиране на традициите, културата, историята и природните забележителности на Средногорието, които са повод за гордост у местните жители и засилват чувството им за принадлежност към района, в който живеят.

СТРАТЕГИЯ

  • Разнообразна и приобщаваща програма: Широка палитра от дейности, насочени към служителите и техните семейства и предоставящи възможност за участие на всички.
  • Семейно ориентирано изживяване: Събитие, посветено на споделените моменти със семейството, със специален акцент върху заниманията за деца.
  • Почит към местното наследство: Представяне на местните традиции и култура с участието на занаятчии от Средногорието.
  • Насърчаване на активното участие: Целодневен формат, който дава възможност на семействата да се потопят изцяло в преживяването и да създадат приятелства.
  • Присъствие на мениджмънта: Участие на висшето ръководството на компанията, като израз на уважение и признателност към служителите и утвърждаване култура на единство и подкрепа.

ТАКТИКИ

Събитието включваше целодневна развлекателна програма, която събра служители, техните семейства и специални гости в едно богато и увлекателно изживяване.

Изпълнения на живо от популярни изпълнители:

  • Васил Найденов, обичан поп певец от поколения, грабна вниманието на публиката.
  • Дара, популярна поп звезда, зареди с енергия децата и младите хора. След изпълнението си певицата даде автографи и се снима с феновете си.
  • Водещите Мария Силвестър и Драгомир Симеонов, създадоха забавна и отпускаща атмосфера.

Тематични зони за представяне на местните традиции и за семейни игри:

  • Изкуства и занаяти – творчески работилници, които представиха както традиционното, така и съвременното изкуство.
  • История и култура – занимания, разкриващи богатото историческо и културно наследство на Средногорието.
  • Спорт и активни игри – инициативи за насърчаване на екипната работа и активния начин на живот.
  • Семейни игри – забавления, които създават споделени моменти и сплотяват семействата.
  • Детска зона – специално подбрани дейности за най-малките гости.

Забавни преживявания за всички присъстващи:

  • Игра „Мисия Аурубис“ –предизвикателство от типа „лов на съкровища“, създадено за служителите на Аурубис, с цел да насърчи общуването в приятна и неформална атмосфера.
  • Тематични дейности през целия ден, в които да участват всички гости.
  • Сътрудничество с местни занаятчии и културни клубове за популяризиране на регионалното наследство.

РЕЗУЛТАТИ

  • 1200+ участници –  служители на Аурубис, техните семейства, бизнес партньори и представители на общините.
  • Голяма част от служителите се включиха в корпоративната игра, което допринесе за изграждането на нови колегиални контакти и на екипен дух.
  • Много от присъстващите танцуваха до сцената по време на изпълнението на Васил Найденов, което подчерта емоционалното въздействие на събитието.
  • 100+ деца и родители се включиха с въодушевление в срещата с Дара и запечатаха момента в стотици снимки.
  • 500+ от децата участваха в поне три игри и дейности в множеството тематични зони.
  • Положителната обратна връзка от ръководството и служителите на Аурубис също потвърди успеха на събитието.