СИТУАЦИЯ
Аурубис, водещ глобален производител на мед и едно от най-големите индустриални предприятия в България, се стреми да създава приобщаваща и сплотяваща работна среда. В съответствие с тази политика компанията организира Семеен празник – инициатива, която събра служителите и техните семейства на мащабен летен фестивал. Съчетавайки разнообразни забавления, посветени на местната култура, история и природа, събитието въвлече присъстващите в общи дейности, разшири мрежата им от колегиални контакти и допринесе за сплотяването на екипа.
ЦЕЛИ
- Насърчаване на екипния дух и ефективното сътрудничество между колегите.
- Създаване на уникално и запомнящо се събитие, във фокуса на което са самите слижители.
- Стимулиране на активно участие в различните развлекателни активности.
- Популяризиране на традициите, културата, историята и природните забележителности на Средногорието, които са повод за гордост у местните жители и засилват чувството им за принадлежност към района, в който живеят.
СТРАТЕГИЯ
- Разнообразна и приобщаваща програма: Широка палитра от дейности, насочени към служителите и техните семейства и предоставящи възможност за участие на всички.
- Семейно ориентирано изживяване: Събитие, посветено на споделените моменти със семейството, със специален акцент върху заниманията за деца.
- Почит към местното наследство: Представяне на местните традиции и култура с участието на занаятчии от Средногорието.
- Насърчаване на активното участие: Целодневен формат, който дава възможност на семействата да се потопят изцяло в преживяването и да създадат приятелства.
- Присъствие на мениджмънта: Участие на висшето ръководството на компанията, като израз на уважение и признателност към служителите и утвърждаване култура на единство и подкрепа.
ТАКТИКИ
Събитието включваше целодневна развлекателна програма, която събра служители, техните семейства и специални гости в едно богато и увлекателно изживяване.
Изпълнения на живо от популярни изпълнители:
- Васил Найденов, обичан поп певец от поколения, грабна вниманието на публиката.
- Дара, популярна поп звезда, зареди с енергия децата и младите хора. След изпълнението си певицата даде автографи и се снима с феновете си.
- Водещите Мария Силвестър и Драгомир Симеонов, създадоха забавна и отпускаща атмосфера.
Тематични зони за представяне на местните традиции и за семейни игри:
- Изкуства и занаяти – творчески работилници, които представиха както традиционното, така и съвременното изкуство.
- История и култура – занимания, разкриващи богатото историческо и културно наследство на Средногорието.
- Спорт и активни игри – инициативи за насърчаване на екипната работа и активния начин на живот.
- Семейни игри – забавления, които създават споделени моменти и сплотяват семействата.
- Детска зона – специално подбрани дейности за най-малките гости.
Забавни преживявания за всички присъстващи:
- Игра „Мисия Аурубис“ –предизвикателство от типа „лов на съкровища“, създадено за служителите на Аурубис, с цел да насърчи общуването в приятна и неформална атмосфера.
- Тематични дейности през целия ден, в които да участват всички гости.
- Сътрудничество с местни занаятчии и културни клубове за популяризиране на регионалното наследство.
РЕЗУЛТАТИ
- 1200+ участници – служители на Аурубис, техните семейства, бизнес партньори и представители на общините.
- Голяма част от служителите се включиха в корпоративната игра, което допринесе за изграждането на нови колегиални контакти и на екипен дух.
- Много от присъстващите танцуваха до сцената по време на изпълнението на Васил Найденов, което подчерта емоционалното въздействие на събитието.
- 100+ деца и родители се включиха с въодушевление в срещата с Дара и запечатаха момента в стотици снимки.
- 500+ от децата участваха в поне три игри и дейности в множеството тематични зони.
- Положителната обратна връзка от ръководството и служителите на Аурубис също потвърди успеха на събитието.