Ситуация
Живеем във времена, в които хората се стремят да водят активен и здравословен начин на живот. Поради това те обръщат все по-голямо внимание на качествата на храната и напитките, които консумират. В същото време не искат да правят компромиси и да се лишават от любимите си вкусове. Водена от мисията си да отговори на желанията на потребителите, Карлсберг България (Carlsberg Bulgaria) лансира на местния пазар Birell – новата марка безалкохолна бира, която запазва вкусовите качества на традиционната бира и дава възможност на потребителите да я консумират, когато шофират или упражняват спорт.
Цели
- Представяне на бирата Birell на пазара
- Създаване на положително впечатление на пазара сред целевите публики
- Позициониране на Birell като водещ бранд сред марките безалкохолна бира
Стратегия
- Обвързване на бирата Birell със здравословния начин на живот
- Насочване на интереса на целевата аудитория към Birell чрез онлайн лидери на мнения и медии
Тактики
- Предоставяне на бира Birell за дегустация на журналисти, блогъри и влогъри
- Медийно събитие за представяне на продукта в подходяща атмосфера и кетъринг
- Прессъобщение за медиите, разпространено до национални медии с общ характер, бизнес, лайфстайл и специализирани
- Инфографика, илюстрираща развитието на пазара на безалкохолна бира, разпространена с прессъобщението и използвана в рекламни материали
- Интервюта на бранд мениджъра на Birell и маркетинг мениджъра на Карлсберг България за авторитетни бизнес медии
- Ексклузивни материали в lifestyle медии
- Участие на екип на Birell с представители на Карлсберг, журналисти и инфлуенсъри в спортното събитие Legion Run – 20 души
Резултати
- 112 публикации в традиционни и социални медии
- 890 хил. достигнати потребители
- 100% отразяване на ключовите послания
- 778 споменавания на Birell
- Повишаване на осведомеността за Birell, представяне на марката пред медиите и успешно изграждане на имидж на продукта, свързан със здравословния начин на живот