Ситуация
Visa организира промоция с кредитни карти Gold, Platinum и Infinite в магазини от веригата MDL, които предлагат облекла и аксесоари на известни модни марки от високия клас.
Цели
Представяне по атрактивен начин пред целевите потребители на предимствата на премиум картите Visa, които осигуряват сигурни и безпроблемни разплащания
- Утвърждаване на ролята на Visa като лидер в областта на дигиталните плащания в България сред потребителите с високи доходи
Стратегия
- Повишаване на интереса към премиум картите и промоцията на Visa чрез комуникация с лидери на мнения в социалните мрежи
- Привличане на вниманието на целевата публика към промоцията чрез сторителинг в общи, бизнес и лайфстайл медии
Тактики
- Кампания в социалните мрежи
- Избор на 5 влиятелни личности и знаменитости, свързани с целевата група, които да участват в кампанията
- Мария Георгиева – главен редактор на списание Elle
- Анна Динкова – инфлуенсър и блогър
- Емилияна Маркова – второ място в конкурса „Мисис Европа’19
- Лилия Маравиля – театрална и филмова актриса
- Орлин Павлов – поп певец и филмов актьор
- Организиране на стайлинг сесии за инфлуенсърите и известните личности в различни магазини MDL с индивидуални фризьори и гримьори и подбор на облекла
- Публикуване на постове и истории в профилите на инфлуенсърите и знаменитостите в Instagram и Facebook
- Сторителинг в 13 традиционни принт и онлайн медии
Резултати
- Кампания в социалните медии:
- 10 поста и 10 сторита в Instagram
- 8 поста и 8 сторита във Facebook
- 363 589 импресии
- 67 368 достигнати потребители
- 5,23 – средна ангажираност на инфлуенсърите
- Кампания с журналистически материали:
- 23 ексклузивни статии в общи, бизнес и лайфстайл медии
- 160 256 достигнати потребителя
- 100% разпространение на ключовите послания на Visa.