Клиент

Услуги

Дигитални комуникации
Корпоративни комуникации

ПР кампания за промоция на карти VISA Premium с магазини MDL

Ситуация

Visa организира промоция с кредитни карти Gold, Platinum и Infinite в магазини от веригата MDL, които предлагат облекла и аксесоари на известни модни марки от високия клас.

Цели

Представяне по атрактивен начин пред целевите потребители на предимствата на премиум картите Visa, които осигуряват сигурни и безпроблемни разплащания

  • Утвърждаване на ролята на Visa като лидер в областта на дигиталните плащания в България сред потребителите с високи доходи

Стратегия

  • Повишаване на интереса към премиум картите и промоцията на Visa чрез комуникация с лидери на мнения в социалните мрежи
  • Привличане на вниманието на целевата публика към промоцията чрез сторителинг в общи, бизнес и лайфстайл медии

Тактики

  • Кампания в социалните мрежи
  • Избор на 5 влиятелни личности и знаменитости, свързани с целевата група, които да участват в кампанията
  • Мария Георгиева – главен редактор на списание Elle
  • Анна Динкова – инфлуенсър и блогър
  • Емилияна Маркова – второ място в конкурса „Мисис Европа’19
  • Лилия Маравиля – театрална и филмова актриса
  • Орлин Павлов – поп певец и филмов актьор
  • Организиране на стайлинг сесии за инфлуенсърите и известните личности в различни магазини MDL с индивидуални фризьори и гримьори и подбор на облекла
  • Публикуване на постове и истории в профилите на инфлуенсърите и знаменитостите в Instagram и Facebook
  • Сторителинг в 13 традиционни принт и онлайн медии

Резултати

  • Кампания в социалните медии:
  • 10 поста и 10 сторита в Instagram
  • 8 поста и 8 сторита във Facebook
  • 363 589 импресии
  • 67 368 достигнати потребители
  • 5,23 – средна ангажираност на инфлуенсърите
  • Кампания с журналистически материали:
  • 23 ексклузивни статии в общи, бизнес и лайфстайл медии
  • 160 256 достигнати потребителя
  • 100% разпространение на ключовите послания на Visa.