Клиент

Повишаване на осведомеността за свежите зеленчуци и плодове в Kaufland

СИТУАЦИЯ

Kaufland е най-голямата верига за търговия на дребно в България и предлага голям асортимент от плодове и зеленчуци.

Компанията работи постоянно за привличане на интереса на клиентите към свежите плодове и зеленчуци, предлагани в магазините й, и за тяхното популяризиране.

ЦЕЛИ

  • Повишаване на осведомеността за политиките и мерките на Kaufland за предлагане на свежи и качествени плодове и зеленчуци в магазините й

СТРАТЕГИЯ

  • Спечелено медийно съдържание, което да разказва за политиките и мерките на Kaufland за предлагане на свежи и качествени плодове и зеленчуци
  • Създаване на възможност за журналистите да придобият лични впечатления за целия процес на производство, съхраняване и доставки на плодове и зеленчуци
  • Позициониране с инфлуенсъри и лидери на мнение

ТАКТИКИ

  • Медиен тур за журналисти от потребителски и икономически медии при местен производител, чийто бизнес се е разраснал благодарение на партньорството с Kaufland
  • Посещение на журналисти в логистичната база на Kaufland, за да се запознаят с процеса на съхранение
  • Прессъобщение с факти за секция „Плодове и зеленчуци“ в магазините на Kaufland
  • Документ с факти и данни
  • Документ с въпроси и отговори
  • Инфлуенсърска кампания – лекоатлетката и блогър Карин Околие беше вдъхновена да приготвя и споделя в блога си и в инстаграм профила си вкусни и здравословни рецепти с плодовете и зеленчуците на Kaufland
  • Позициониране на свежи плодове в брандирани касетки на градски събития с участието на лидери на мнение – Creative Mornings, вечеря с дегустация на вино, организирана от кулинарното списание „Бакхус“, и публичното събитие Red Bull Soapbox Race Sofia

РЕЗУЛТАТИ

  • 111 публикации (вкл. 4 принт материала в национални всекидневници и 5 тв репортажа)
  • Аудитория – 2,053,810
  • Рекламна стойност – 48,795 Euro
  • 91% присъствие на ключовите послания на компанията в публикациите
  • 10 ключови журналисти от водещи потребителски и икономически медии участваха в медийния тур
  • +5 хил. аудитория на публикациите на Карин Околие в блога й и в профила й в инстаграм
  • +35 лидери на мнение присъстваха на градските събития