„Нашите пари“

„Нашите пари“ е програма за корпоративна социална отговорност на Visa, която се осъществява в партньорство с български банки. Тя включва обучения по финансова грамотност за ученици от 9 до 11 клас и има за цел да помогне на младите хора да вземат информирани решения при управлението на техните средства.

Подготовката на „Нашите пари“ продължи три години (2014-2016), в рамките на които беше осъществен и пилотен проект в избрани училища. Първите целогодишни обучения започнаха през учебната 2017/2018 г., водени от 55 учители в 49 училищни заведения в цялата страна.

 

Изпълнение:

Структуриране на програмата:

  • Идентифициране на партньори и установяване на отношения с тях: Висше училище по застраховане и финанси, академия за обучение на учители „Нике“, издателство „Просвета“, най-популярния български образователен сайт se
  • Разработване на съдържание за учебник, учебна тетрадка и книга за учителя в партньорство с издателство „Просвета“ и утвърден автор. Оформяне и отпечатване на учебните материали
  • Подготовка на тестове за входящо и изходящо ниво на учениците за проследяване на техния напредък

 

Комуникация към учители и директори:

  • Комуникация със средни училища от цялата страна
  • Четиридневно обучение за преподаване на програмата „Нашите пари“ за 77 учители от 55 средни училища през лятото на 2017 г.
  • Двудневно обучение в София, Пловдив и Велико Търново за 110 директори на гимназии от цялата страна
  • Семинар за учители в рамките на годишната образователна конференция на в. Капитал
  • Целогодишна координация с училищата във връзка с преподаването на програмата
  • Ежедневна комуникация с учителите по програмата в специално създадена затворена Facebook група.

 

Комуникация към ученици:

  • Създаване на серия от 45 видеа, на база материала в учебника, и публикуването им в специална рубрика „Пари и бизнес“ в най-популярния образователен сайт на България – se
  • Осъществяване на дигитална кампания Pocket Science – онлайн магазин за дрехи, в който вместо пари за пазаруване се използват точки от успешно решени тестове по финансова грамотност
  • Привличане на петима известни тийн влогъри в създаването на клипове под надслов „Финансовата грамотност може да бъде готина“

 

Връзки с медиите:

  • Пресконференция за обявяване на програмата
  • Неформален обяд с медии
  • 9 прессъобщения
  • 6 интервюта
  • Близо 1200 ученици от 49 гимназии в цялата страна участваха в обученията по финансова грамотност през учебната 2017/2018 година. В програмата се включиха 55 учители, обучени от партньора на Visa – Академия „Нике“.
  • Над 65 000 ученици от гимназиите преминаха основен курс на обучение през периода с най-малко 5 изгледани видеа в рубриката „Пари и бизнес“ на сайта se.
  • Над 1900 теста бяха решени успешно на сайта Pocket Science.
  • Резултати от входящите и изходящите тестове през първата година на програмата показаха над 70% повишаване на знанията на учениците по финансова грамотност.
  • Информация за инициативата бе представена в 203 медийни материала от започването й през 2017 г. до завършването на учебната година през 2018 г.
  • Програмата „Нашите пари“ бе отличена с 1-во място в категорията „Корпоративна социална отговорност“ през 2018 г. на годишния конкурс на Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО). През 2019 г. тя получи първа награда в същата категория и на годишния конкурс BAPRA Bright Awards на Българската асоциация на PR агенциите в България (БАПРА).

 

 

Резултати:

  • Близо 1200 ученици от 49 гимназии в цялата страна участваха в обученията по финансова грамотност през учебната 2017/2018 година. В програмата се включиха 55 учители, обучени от партньора на Visa – Академия „Нике“.
  • Над 65 000 ученици от гимназиите преминаха основен курс на обучение през периода с най-малко 5 изгледани видеа в рубриката „Пари и бизнес“ на сайта se.
  • Над 1900 теста бяха решени успешно на сайта Pocket Science.
  • Резултати от входящите и изходящите тестове през първата година на програмата показаха над 70% повишаване на знанията на учениците по финансова грамотност.
  • Информация за инициативата бе представена в 203 медийни материала от започването й през 2017 г. до завършването на учебната година през 2018 г.
  • Програмата „Нашите пари“ бе отличена с 1-во място в категорията „Корпоративна социална отговорност“ през 2018 г. на годишния конкурс на Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО). През 2019 г. тя получи първа награда в същата категория и на годишния конкурс BAPRA Bright Awards на Българската асоциация на PR агенциите в България (БАПРА).

    Галерия

Контакти

Ако искате да се консултирате с нас, да разберете повече за нашите услуги и опит или да ни поканите да участваме в конкурс, моля пишете ни на адрес: office@amic.bg или използвайте формата за запитвания:

Данните, предоставени от мен чрез настоящата форма за контакт, ще бъдат обработвани от ЕЙ ЕМ АЙ КЪМЮНИКЕЙШЪНС ООД съгласно посоченото в Политиката ни за събиране и обработване на лични данни

Съгласявам се с условията на Политиката за събиране и обработване на личните данни

[recaptcha theme:dark]

Ami communications България:

Адрес: ул. Георги С. Раковски 135 Б, ет. 2
София, 1000

Телефон: (+359 2) 989 5115; 989 6116

E-mail: office@amic.bg