Ситуация
Използването на карти на българския пазар остава едно от най-ниските в Европа, особено в премиум сектора – Gold, Platinum и Infinite. Visa полага усилия да развие и разшири отношенията си с премиум картодържателите. Те не са достатъчно информирани за ползите, които им носят премиум картите Visa.
Цели
- Повишаване на осведомеността за ползите, които премиум картите носят на своите притежатели
- Изграждане на отношения с притежателите на карти Visa Premium и превръщането им в посланици на ползите от дигиталните плащания.
Стратегия
- Представяне на ползите от премиум картите чрез сторителинг и предаване на посланието, че картодържателите на Visa Premium получават достъп до уникални преживявания и възможност да бъдат част от специална общност
- Осигуряване на възможност за достъп на картодържателите до подходящи ексклузивни събития
- Организиране на специални събития на Visa
- Създаване на канал за регулярна комуникация и предоставяне на информация, от интерес за картодържателите
Тактики
- Медийна комуникация
- Прессъобщения до националните медии – 6
- Сторителинг
- Ексклузивни публикации в национални медии, в бизнес, лайфстайл и медии с общ характер – 28
- Осигуряване на ВИП билети и комплименти за притежателите на премиум карти и техните семейства за важни културни събития:
- Най-новите спектакли на Националната опера и балет и Народния театър „Иван Вазов“
- Джаз фестивала в Банско
- One Dance Week
- Собствени събития на Visa
- Елегантното вечерно градинско парти, организирано от Visa, за притежателите на премиум карти и техните семейства. Изпълнение на живо на джаз певеца Васил Петров и неговата група, предлагане на избрани марки пури и алкохолни напитки
- Събитие, организирано от Visa, на Римския стадион в Пловдив по време на Нощта на музеите с изпълнение на живо на пловдивски оперни певци и джаз оркестър; разходка из световноизвестни музеи с очила за виртуална реалност. Специална обиколка в пловдивските галерии за притежателите на карти Visa Premium, предлагаща им атрактивни отстъпки за картини и приложно изкуство от изтъкнати творци
- Турнир по тенис в клуб „Малееви“ за притежатели на премиум карти и техните семейства със специални награди за победителите
- Регулярна комуникация
- Месечен бюлетин с промоции и новини, разпространяван до картодържателите на Visa Premium
Резултати
- 60 публикации за предимствата на дигиталните разплащания и Premium програмата на Visa
- Достигната аудитория – 143 675
- Активно участие на премиум картодържателите в събитията
- Положителна обратна връзка от картодържателите за полезността на месечния бюлетин