Клиент

Услуги

Корпоративни комуникации

Кампания за популяризиране на ползите за притежателите на карти VISA Premium

Ситуация

Използването на карти на българския пазар остава едно от най-ниските в Европа, особено в премиум сектора – Gold, Platinum и Infinite. Visa полага усилия да развие и разшири отношенията си с премиум картодържателите. Те не са достатъчно информирани за ползите, които им носят премиум картите Visa.

Цели

  • Повишаване на осведомеността за ползите, които премиум картите носят на своите притежатели
  • Изграждане на отношения с притежателите на карти Visa Premium и превръщането им в посланици на ползите от дигиталните плащания.

Стратегия

  • Представяне на ползите от премиум картите чрез сторителинг и предаване на посланието, че картодържателите на Visa Premium получават достъп до уникални преживявания и възможност да бъдат част от специална общност
  • Осигуряване на възможност за достъп на картодържателите до подходящи ексклузивни събития
  • Организиране на специални събития на Visa
  • Създаване на канал за регулярна комуникация и предоставяне на информация, от интерес за картодържателите

Тактики

  • Медийна комуникация
  • Прессъобщения до националните медии – 6
  • Сторителинг
  • Ексклузивни публикации в национални медии, в бизнес, лайфстайл и медии с общ характер – 28
  • Осигуряване на ВИП билети и комплименти за притежателите на премиум карти и техните семейства за важни културни събития:
  • Най-новите спектакли на Националната опера и балет и Народния театър „Иван Вазов“
  • Джаз фестивала в Банско
  • One Dance Week
  • Собствени събития на Visa
  • Елегантното вечерно градинско парти, организирано от Visa, за притежателите на премиум карти и техните семейства. Изпълнение на живо на джаз певеца Васил Петров и неговата група, предлагане на избрани марки пури и алкохолни напитки
  • Събитие, организирано от Visa, на Римския стадион в Пловдив по време на Нощта на музеите с изпълнение на живо на пловдивски оперни певци и джаз оркестър; разходка из световноизвестни музеи с очила за виртуална реалност. Специална обиколка в пловдивските галерии за притежателите на карти Visa Premium, предлагаща им атрактивни отстъпки за картини и приложно изкуство от изтъкнати творци
  • Турнир по тенис в клуб „Малееви“ за притежатели на премиум карти и техните семейства със специални награди за победителите
  • Регулярна комуникация
  • Месечен бюлетин с промоции и новини, разпространяван до картодържателите на Visa Premium

Резултати

  • 60 публикации за предимствата на дигиталните разплащания и Premium програмата на Visa
  • Достигната аудитория – 143 675
  • Активно участие на премиум картодържателите в събитията
  • Положителна обратна връзка от картодържателите за полезността на месечния бюлетин