СИТУАЦИЯ
River Park е жилищен комплекс в района на квартал Симеоново в София. Неговите собственици се стремят да изграждат сплотена, семейно ориентирана общност, която да допринася за качеството на живот на настоящите и бъдещите му жители.
В условията на силна конкуренция на пазара на недвижими имоти, за тях е важно комплексът да се открои и със своите уникални предимства – съчетание на градски удобства с близост до природата.
ЦЕЛИ
- Постигане на широка разпознаваемост на бранда
- Принос за изграждане на устойчива и вдъхновяваща общност
- Представяне на уникалните предимства на комплекса и на живота в него
СТРАТЕГИЯ
- Позициониране на River Park, не само като жилищен комплекс с уникални характеристики, но и като успешна и подкрепяща се общност.
- Организиране на събития и инициативи, които да сплотяват жителите и да засилват чувството на принадлежност.
- Запознаване на потенциалните клиенти и на широката аудитория с предимствата на комплекса и на начина на живот в него чрез серия от публикации в таргетирани медии.
ТАКТИКИ
Инициативи, насочени към изграждане на общност
- Отбелязване на Деня на детето – Забавно събитие с многоцветна празнична украса, разнообразни развлечения, игри на открито и работилница за изкуства и занаяти.
- „Лов на съкровища“ – Организиране на популярната игра в рамките на комплекса
- Събитие „Отново на училище“ – Съчетание от образователни и развлекателни дейности за децата, включително декориране на кошници на тема есен, лабораторни ДНК експерименти и развлекателни спортни игри.
- Празнуване на Хелоуин – Семействата украсиха домовете си с призрачни аксесоари, а децата участваха в хелоуинската традиция „пакост или лакомство“. Събитието включваше парад на костюми, игри с аниматори и възможности за атрактивни снимки.
- Коледна инициатива – Коледно събитие с професионална семейна фотосесия и създаване на празнична атмосфера за жителите на комплекса.
Медийна комуникация
- Две прессъобщения – представяне на важни етапи от развитието на комплекса, неговите предимства и приноса на сплотената общност за качеството на живот.
- Пет специални материала в реномирани медии, фокусирани върху живота и чувството за общност в River Park.
- Интервю с изпълнителния директор на инвестиционната компания, заедно с архитектите, които представиха уникалните характеристики на комплекса и добавената стойност, която дава подкрепящата се общност.
- Интервю с жител на River Park, който сподели личен опит и представи предимствата на семейно ориентираната жилищна среда.
РЕЗУЛТАТИ
- Активно участие – 65% от жителите на комплекса са се включили в поне две от организираните събития за общността.
- Положителна обратна връзка– изразено желание от семействата да участват в бъдещи инициативи.
- Представяне на основните послания на целевата аудитория – прессъобщенията, специалните материали и интервюта достигнаха до целева аудитория от 143 753 души.