Клиент
Услуги
Вътрешни комуникации
Изграждане на екипен дух сред служителите на Аурубис България
СИТУАЦИЯ
Aurubis е световен производител на мед. В България, компанията е едно от най-големите индустриални предприятия в икономиката на страната и отговорен работодател в региона на Средногорието, особено в общините Пирдоп, Златица, Антон, Мирково и др.
Персоналът на компанията е близо 900 служители и е много разнообразен – включва хора на различни възрасти, професии, ниво и тип образование. Тъй като производствените процеси изискват работа на смени, много служители, които работят на едно и също място, се познават бегло. Други изобщо нямат връзка помежду си, тъй като работят в различни сгради и на различно място, включително в различни градове – в административния офис в София и в завода в град Златица. Служителите на компанията също така живеят в различни общини и селища в региона на Средногорието.
Aurubis се стреми да изгради добра работна атмосфера и екипен дух, тъй като компанията вярва, че по този начин допринася за благосъстоянието на служителите, оптималните бизнес резултати и иновациите.
ЦЕЛИ
- Създаване на възможности за обединяване на разнообразния състав на служителите на Aurubis и запознаване помежду им
- Създаване на връзки между екипите и изграждане на силен екипен дух
- Изграждане на по-тесни отношения между ръководството и служителите
- Повишаване на удовлетвореността на персонала
- Подобряване на ангажираността на служителите към компанията
- Доизграждане на положителен имидж на работодателската марка
СТРАТЕГИЯ
- Избор на теми и формати, които представляват интерес за широк кръг от служители – развлечения, спорт и добро физическо здраве
- Предлагане на дейности, които да привлекат да служителите да участват и да се ангажират лично – фестивали, спортни състезания, образователни инициативи
- Активно участие на ръководството на Aurubis във всички дейности
ТАКТИКИ
Бяха организирани следните събития и инициативи:
Развлечения и отдих
- Ден на семейството (юни 2019 г.) – летен фестивал на Аурубис с участието на 93% от служителите и техните семейства (около 1600 души). Празник, продължил повече от 7 часа, изпълен с развлечения, специални игри за децата и дейности, включващи работещите в различни отдели
- Коледно парти (декември 2019 г.) – тематично коледно събитие „Ще те разтърсим“ с аксесоари, храни и напитки, специална атмосфера от 70-те години и изпълнения на рок певци и модерен балет на живо.
Спорт
- Велосипедна обиколка от София до Средногорието – 55 км (юни 2019 г.) – лятно състезание за служители на Aurubis в партньорство със спортния клуб „Бегач“, открито и за външна публика
- Mountain Fest (октомври 2019 г.) – двудневно състезание за служители на Aurubis в партньорство със със спортния клуб „Бегач“ за планинско колоездене и бягане, открито и за външна публика
- Поредица от спортни турнири „Игри за добрини” с Глобалния договор на ООН (юни-октомври 2019 г.) – турнири по тенис на маса, тенис на корт, белот, спортен риболов и футбол.
Образование
- Ден на отворените врати за децата на служителите (ноември 2019 г.) – представяне на децата на служителите как работи заводът Aurubis; среща с любими инфлуенсъри. Проектът е част от програмата на Глобалния договор на ООН „Гордея се с труда на своите родители“.
Дейности по управление на събития:
- Кампании за обявяване на 6 събития и инициативи – покани, плакати, имейли
- Управление на 6 събития – разработване на концепции, избор и координация на подизпълнители, подбор и координация на артисти изпълнители, доставчици на храни и напитки, фирми за техническо оборудване
- Брандиране за 4 събития – фикс банери, брандирани сцени и балони
- Декорация за 4 събития – разработване на концепция, подбор и координация на подизпълнители
- Избор и координация на +30 подизпълнители и партньори за всички дейности
- Подбор и координация на 12 артисти – изпълнители за 3 от дейностите – фолклорни състави, поп певци, хип-хоп танцьори, огнено шоу
- Работа с трети страни и неправителствени организации – координация и организация на дейностите.
Комуникационни дейности:
- 11 прессъобщения, публикувани в ключови национални и регионални медии
- 12 ексклузивни статии за 4 инициативи, публикувани в ключови национални и регионални медии
- Комуникиране на 3 от инициативите в канали на партньори
- Дигитална комуникация в собствени и партньорски канали за 5 инициативи – страници със специални събития, постове, снимки и видеоклипове
РЕЗУЛТАТИ
- Средно във всички събития участваха 73% от служителите
- Вътрешните проучвания за организираните събития показват средно 89% удовлетвореност на участващите служители от организацията на събитията и изразена готовност за участие в предстоящи дейности
- По време на събитията служителите се опознаха помежду си и изградиха силен екипен дух, който става видим по време на ежедневната им работа, както отбелязват техните мениджъри
- Благодарение на всички извършени дейности служителите успяха да общуват със своите мениджъри извън работата и по различни теми, както и да намерят общи интереси и хобита
- 223 публикации на прессъобщения и 637 000 души достигната аудитория допринесоха за изграждането на имидж на работодателската марка
- 27 600 достигната аудитория на ексклузивните статии
- 63 поста във Facebook страницата на Aurubis Bulgaria, 2845 реакции – харесвания, коментари, споделяния.