Управление на кризи

Имате нужда да:

  • подготвите компанията за действия в случай на криза
  • защитите корпоративната репутация при проблемни ситуации
  • преодолеете проблем преди да е станал заплаха за вашия бизнес
  • неутрализирате негативно медийно отразяване
  • подготвите комуникация по чувствителна за обществото тема

AMI Communications предлага широк набор от услуги, с които да подготви дадена организация да се справи със застрашаващи репутацията й неочаквани ситуации. Правим оценка на възможните рискове и разработваме наръчници за кризисни комуникации. Помагаме на клиентите да установят система за ранно сигнализиране и изготвяме планове за превантивни действия. Разработваме процедури за реакция в случай на криза. Участваме в създаването на кризисния екип и в неговата подготовка. Организираме интерактивни тренинги, които включват теория и симулации на кризисни ситуации.
Натрупаният опит в управление на кризи ни позволява да работим професионално и бързо, дори и под голямо напрежение. При възникване на криза, анализираме ситуацията, предоставяме стратегически консултации, подготвяме комуникационни планове и ги реализираме в изключително кратки срокове.

prev arrownext arrow

Нашият опит

Запазване на лицензите на ЧЕЗ в България

В началото на 2013 г. общественото недоволство, провокирано от по-високи от очакваните сметки за електроенергия, доведе до масови протести и безпрецедентна политическа, институц...