Clients

Services

Организиране на събития

ПОКАЗВАНЕ НА СВЕТОВНАТА КУПА ПО ФУТБОЛ – ВРЪЗКИ С МЕДИИТЕ

СИТУАЦИЯ

За първи път България беше сред 51 страни, които станаха част от четвъртото издание на The FIFA World Cup™ Trophy Tour by Coca-Cola (Световната купа по футбол) преди Световното първенство по футбол през 2018 г. в Русия.

ЦЕЛИ

  • Привличане на широката общественост към присъствие на събитието
  • Осигуряване на присъствие на представители на институциите и VIP гости
  • Постигане на мащабно отразяване на събитието в медиите

СТРАТЕГИЯ

  • Създаване на приятни преживявания за широката общественост и футболните фенове в София
  • Подбор на релевантни представители на държавни институции и осигуряване на присъствието им
  • Разработване на интересно медийно съдържание за постигане на голямо медийно отразяване

ТАКТИКИ

  • Шест изненадващи флашмоба в центъра на София като тийзър на събитието
  • Комуникация с +50 представители на институциите
  • 2 събития
  • Посрещане на Световната купа за медии и VIP гости
  • 4-часово показване на Световната купа в Sofia Event Center за фенове и медии
  • Връзки с медиите – 4 прессъобщения, 2 статии
  • Комуникиране на активности с двама инфлуенсъри
  • 6 адвърториала

РЕЗУЛТАТИ

  • 5 000 души, сред които и футболни фенове видяха на живо Световната купа и се снимаха на историческото събитие в Sofia Event Center
  • Депутати, представители на правителството и на Софийска община присъстваха на събитието
  • Над 35 журналисти посетиха събитията, бяха излъчени 11 тв репортажа и публикувани 72 статии
  • Брандът Coca-Cola беше позициониран чрез спечелено съдържание в трите основни тв канала – БНТ, bTV и Нова в продължение на 12 мин (8 мин от тях в prime time)
  • Достигната аудитория +5.150 млн.