МЕТРО подкрепя за 10-та поредна година Националната Кулинарна купа на България
19.4.2022 | Публикувано от admin
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/amicbgt7/public_html/wp-content/themes/amic/templates/content-single.php on line 17
Компанията, която подкрепя ХоРеКа сектора с разнообразни решения и програми, ще осигури необходимите за състезанията продукти
София, 18 април 2022 г. – МЕТРО ще подкрепи за 10 поредна година Националната Кулинарна купа на България. Компанията е основен партньор на събитието, организирано от Българската асоциация на професионалните готвачи (БАПГ), което ще се проведе в Интер Експо Център на 18, 19 и 20 април 2022 г. Очаква се в него да се включат близо 100 кулинари от над 30 професионални гимназии в страната, представители и възпитаници на кулинарни академии, както и професионални готвачи.
МЕТРО България ще се включи в събитието със специален магазин, на площ от 100 кв. м, в който ще представи пред ХоРеКа сектора различни решения, свързани с приготвянето и презентирането на продукти, част от богатия асортимент на компанията. Основен акцент ще бъдат продуктите собствени марки, както и голямото разнообразие от свежи плодове и зеленчуци по програмата „Отгледано с грижа в България“. От магазина на МЕТРО, младите участници в Националната Кулинарна купа ще могат да вземат и необходимите им за състезанията продукти.
„За нас като доверен партньор на ХоРеКа сектора е изключително важно да подкрепяме развитието и популяризирането на кулинарното изкуство и професионалното развитие на готвачите. Последните две години бяха много трудни за сектора. Необходими са целенасочени действия и много работа, за да бъде преодоляно пропуснатото, затова ние ще продължим да предлагаме разнообразни решения и програми за бранша“, каза Никола Готрон, изпълнителен директор на МЕТРО България.
Шеф Юри Велев от МЕТРО Академия ще се включи в журито на категориите „Готвач на България“ и „Отбор на България“, а шеф Веселин Дойков ще оценява участниците в категорията „Млад сладкар“. Както и миналата година компанията ще награди победителите в две категории – „Готвач на България“ и „Отбор на България“. МЕТРО България ще даде възможност на победилия „Млад готвач“ да усъвършенства професионалните си знания в престижната HRC Culinary Academy като осигури стипендия за обучение.
За МЕТРО България
МЕТРО България – най-голямата компания за търговия на едро, оперираща на българския пазар от 1999 година, обслужваща клиенти от хотелския и ресторантьорския бизнес, търговци и фирми. Компанията управлява 11 кеш енд кери магазина, както и 1 снабдителна база, с над 2100 служители. Над 645 000 професионални клиенти на МЕТРО България разчитат на продуктовата компетентност и качествените услуги на компанията, за да осъществяват успешно своя ежедневен бизнес. Отговорността е заложена в начина, по който МЕТРО осъществява дейността си – създавайки споделена стойност за общностите чрез своята инициатива и „Отгледано с грижа в България“.